Jak pracujemy
Dowiedz się jak pracujemy
Nasz sukces zbudowaliśmy na umiejętności wsłuchiwania się w Państwa potrzeby, doradzania i analitycznego wglądu w Państwa procesy biznesowe, prowadzenia Państwa przez przejrzystą i przewidywalną współpracę oraz ciągłego doskonalenia naszych standardów.
Jak zbieramy wymagania
Dokument Wymagań Klienta wraz z Dokumentem Wymagań Biznesowych (BRD) oraz Dokumentem Wymagań Technicznych (TRD) aka Specyfikacja Wymagań Oprogramowania (SRS) jest jednym z głównych narzędzi w procesie wytwarzania oprogramowania
Analiza biznesowa i dokumentacja
Zrozumienie tworzy najlepsze oprogramowanie. Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci rozwiązać Twoje problemy. Analiza i dokumentacja Twoich wymagań są kluczem do sukcesu. Zalecamy spisanie wymagań dla pierwszej iteracji, a następnie stopniowe rozszerzanie ich podczas późniejszego rozwoju. Posiadanie wszystkich potrzeb przedyskutowanych i spisanych sprawia, że projekt jest dobrze zdefiniowany i przewidywalny, co pomaga utrzymać koncentrację na celach, zmniejsza potrzebę zmian i ułatwia budżetowanie, testowanie i ostateczną akceptację.
Proces tworzenia oprogramowania
Usiądź wygodnie i czekaj na magię - to czas kodowania! To właśnie wtedy budowane są funkcjonalności i rodzi się wartość dodana, dlatego dbamy o to, aby pomimo drobiazgowości, proces był jak najbardziej przejrzysty. O ile nie preferujesz waterfall, zazwyczaj stosujemy wypracowaną i opanowaną przez nas przez wiele lat zwinną metodykę projektową, która pozwala Ci na bieżąco śledzić proces rozwoju, oceniać świeżo powstałe moduły i decydować o kolejności zadań w backlogu.
Zapewnienie jakości
Nasza główna zasada. Jako producent oprogramowania regularnie tworzymy i rozwijamy rozwiązania programistyczne, które są wystarczająco niezawodne, aby utrzymać rozległe, wielomilionowe przedsięwzięcia biznesowe w ruchu i prosperujące przez lata. Oznacza to, że jakość musi być jedną z naszych głównych obsesji - i jest. Nasze aplikacje działają przez lata bez nieplanowanych przestojów. Jak to robimy?
Zapewnienie bezpieczeństwa
Abyś mógł spać spokojnie. Rozumiemy, jak ważna jest minimalizacja ryzyka we wszystkich obszarach dla ogólnej kondycji Twojej firmy. W związku z tym głęboko zintegrowaliśmy procedury zapewniania bezpieczeństwa z naszymi procesami.
SLA
Service Level Agreement - gwarancja niezawodności. Uzyskaj najwyższy poziom wsparcia.
Technologie
Dokładamy wszelkich starań, aby wybrać najbardziej odpowiedni stos technologiczny, aby zapewnić najwyższą możliwą wydajność i skalowalność w ramach Twojego budżetu i ram czasowych. Sprawdź w jakich technologiach pracujemy.