Kioski samoobsługowe
Rozwiązanie do samoobsługi w restauracji
Kiosk samoobsługowe do składania zamówień to gotowe do wdrożenia, to kompletne rozwiązanie umożliwiające samodzielne zamawianie i dokonywanie płatności. Działa na urządzeniach typu kiosk, zapewniając klientom płynną obsługę. Nasze rozwiązanie może być wdrożone jako rozwiązanie samodzielne lub zintegrowane z istniejącym oprogramowaniem POS.
Aplikacja kioskowa Orderig Stack działa na urządzeniach typu kiosk, zapewniając klientom płynną obsługę. Rozwiązanie działa na wielu rynkach: w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii i Austrii. Nasze rozwiązanie może być wdrożone jako rozwiązanie samodzielne lub zintegrowane z istniejącym oprogramowaniem POS.
Aplikacja jest częścią Ordering Stack – oprogramowania zawierającego moduły: samoobsługi, integracji zewnętrznych (agregatory), operacji, mechanizmów lojalnościowych oraz integracji z systemami POS – kompleksowego rozwiązania dla nowoczesnych sieci restauracji, które chcą skalować biznes.
Ordering Stack - kluczowe korzyści
-42%
KRÓTSZY CZAS ZAMÓWIENIA
* Mniej pracy dla kasjerów.
* Pracownicy mogą zostać oddelegowani do innych zadań.
* Więcej zamówień w godzinach szczytu.
+76%
LEPSZE DOŚWIADCZENIA
* Skrócony czas oczekiwania
* .. i mniejsze kolejki bez presji czasowej dla klienta.
* Możliwość dostosowania zamówienia do indywidualnych preferencji.
+31%
WYŻSZE DOCHODY I SPRZEDAŻ
* Większa średnia wartość rachunku.
* Inteligentne mechanizmy upsellingowe.
* Zaawansowane modele cenowe.
Kioski samoobsługowe – aplikacja kioskowa Ordering Stack
wzrost sprzedaży / zmniejszenie kosztów pracy / wzrost satysfakcji klientów
- dzięki wbudowanym mechanizmom upsellingu i cross-sellingu kioski podnoszą średnią wartość rachunku o co najmniej 15% i więcej
- umożliwiają sprawną obsługę zamówień w godzinach szczytu
- pomagają optymalizować zarządzanie pracą personelu i poprawiają wydajność zespołu
- eliminują ryzyko błędów przy składaniu zamówienia (jakie zdarzają się w obsłudze kasjerskiej)
- personalizują zamówienie według wskazanych preferencji
- ekrany kiosków pełnią funkcję nośników reklamowych, gdy nie są w użyciu
Aplikacja kioskowa Ordering Stack
– funkcje wspierające cele biznesowe
Moduł integratora z system POS
Ordering Stack płynnie integruje się z dowolnym system POS, co umożliwia automatyczne przetwarzanie zamówień bez konieczności zakupu dodatkowego systemu przez restauratorów.
Wsparcie fiskalizacji
Aplikacja kioskowa Orderig Stack jest w pełni zintegrowana z systemem fiskalnym obowiązującym w danym kraju. Umożliwia także płynną realizację płatności w terminalu płatniczym wbudowanym w urządzenie. Rozwiązanie wspiera zarówno tradycyjną fiskalizację (poprzez drukarki fiskalne, jak i nowe formy, takie jak: e-paragony czy kasę fiskalną w formie oprogramowania Kasa 123 – metody realizacji transakcji dostępne w Polsce, zgodne z polskimi przepisami.
Interfejs zgodny z brandingiem restauracji
Przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika/UI, jest zgodny z key visualem marki, a przy tym zapewnia płynną i przyjemną obsługę. Interfejs umożliwia spójną komunikację marki traktując kiosk, jako kolejny kanał komunikacji i interakcji z otoczeniem.
Narzędzie marketingowe wspierające sprzedaż
Dzięki kiosku samoobsługowym można poprawić zaangażowanie klientów, kierując do nich spersonalizowane komunikaty, w tym promocje, rabaty i kupony, możliwe do zrealizowania jedynie w tym nośniku.Moduł umożliwia gromadzenie danych o zachowaniach i preferencjach klientów.
Wsparcie mechanizmów lojalnościowych
Ordering Stack zawiera moduł lojalnościowy, który może być w pełni zintegrowany z kioskiem samoobsługowym, w tym np. aplikacji dla klientów, która zawiera specjalne kupony i zniżki.
Aplikacja kioskowa Ordering Stack: intergacje z systemami POS
- Oracle Simphony
- Micros RES 3700
- LS Retail
- Agnis POS
- Dotykacka
- Xenial SICOM
Kiosk samoobsługowy i ekran KDS z Ordering Stack – jak to działa?
Obsługa procesu zlecenia od złożenia do odbioru.
- Zamówienie złożone w kiosku samoobsługowym
Na ekranie kiosku samoobsługowego prezentowane jest menu restauracji. Klienci przeglądając poszczególne odsłony za pomocą kilku kliknięć składają konkretne zamówienie i dokonują płatności. - Złożone zamówienie jest wysyłane do systemu POS via Ordering Stack
Informacja o złożonym zamówieniu w kiosku samoobsługowym pojawia się w koncie klienta (restauracji) w Ordering Stack, skąd automatycznie jest wysyłana do systemu POS. W tym czasie klient otrzymuje wydrukowany paragon z numerem zamówienia, a informacja o złożonym zamówieniu pojawia się na ekranie statusu zamówienia (widoczny dla klienta restauracji), a także wyświetla się na KDS – Kitchen Display System. Sieci restauracji mogą w tym wypadku korzystać z systemu KDS – modułu dostarczonego przez Ordering Stack, lub własnego KDS wbudowanego w system POS. - Zamówienie gotowe do odbioru
Klient może śledzić status swojego zamówienia złożonego w kiosku samoobsługowym na ekranie statusu zamówienia lub w aplikacji przygotowanej przez Ordering Stack (aplikacja pełni dodatkowo funkcję brzęczyka).
Kiosk samoobsługowy z Ordering Stack – urządzenia
Oprogramowanie Ordering Stack obsługujące kioski samoobsługowe działa na sprzęcie/hardwarze dostarczanym przez różnych producentów. Oprogramowanie może działać na samoobsługowych kioskach:
- nablatowych (przymocowanych do ściany)
- stojących na podłodze
- zamontowanych do ściany
Kioski samoobsługowe z oprogramowaniem Ordering Stack działają w sieciach QSR:
- Popeyes (Polska, Rumunia, Czechy)
- Burger King (Polska, Rumunia)
- KFC (Bułgaria) Pasibus (Polska)
- Lumberjack (Polska) Guty (Czechy)
- Bugergista (Austria)
- Mango Mama (Polska)
- Chickys by Mango Mama (Polska)
Wdrożenia kiosków - case studies
Popeyes
Przy zaufaniu ze strony klienta i dzięki doświadczeniu z poprzednich realizacji, zespół Ordering Stack zdołał zbudować cyfrowy ekosystem dla Popeyes w Polsce w mniej niż dwa miesiące.
Pasibus
Jedna z największych polskich sieci restauracji rozpoczęła swoją podróż w stronę cyfryzacji wdrażając kioski zakupowe w swoich najpopularniejszych lokalizacjach.
Poznaj inne nasze rozwiązania w ramach modułów Ordering Stack:
SAMOOBSŁUGA | INTEGRACJE ZEWNĘTRZNE I OPERACJE I MECHANIZMY LOJALNOŚCIOWE | INTEGRACJE Z POS