Rozwiązania eCommerce
Rozwiązania wspierające Twój biznes
Podczas współpracy z wieloma wiodącymi na rynku firmami zdobyliśmy obszerne i różnorodne doświadczenie w zakresie procesów handlowych opartych na technologii. Aplikacje, które budujemy, hostujemy i utrzymujemy są czymś znacznie bardziej rozbudowanym niż zwykłe sklepy internetowe. Obsługują dynamicznie rozwijające się przedsięwzięcia o wartości wielu milionów euro, realizują miliony zamówień rocznie, sprzedają szybko rotujące, skomplikowane produkty, takie jak żywność i zarządzają rozległymi sieciami dostaw.
Systemy przetwarzania zamówień
Aplikacje do obsługi zamówień to klasa oprogramowania, która automatycznie i płynnie przetwarza masowy przepływ zamówień zapewniając satysfakcjonujący czas i standard realizacji. Takie aplikacje są głównie realizowane w średnich i dużych przedsiębiorstwach, z ustaloną ścieżką przepływu. Oprogramowanie prowadzi proces od początku do końca, od przyjęcia zamówienia, poprzez dystrybucję i zarządzanie zasobami potrzebnymi do realizacji, aż do płatności i przygotowania dostawy. Proces ten zazwyczaj obejmuje również śledzenie przepływu pracy, walidację i agregację danych statystycznych.
Nasze aplikacje z powodzeniem pokrywają najbardziej skomplikowane schematy eCommerce z wieloma parametrami i pozycjami konfigurowalnymi przez klienta podczas składania zamówienia. Przykładem tego są restauracje, gdzie klient może w szerokim zakresie modyfikować zamawiane pozycje, szczególnie przy zamawianiu pizzy - chyba najbardziej konfigurowalnego z produktów.
Nasze systemy przetwarzania zamówień zasilają codzienne procesy w takich firmach jak AmRest - jeden z wiodących operatorów sieci fast-food w Europie, czy wiodący dostawca usług logistycznych - DHL.
Wielokanałowe aplikacje benefitowe i lojalnościowe
Podczas gdy masowa realizacja zamówień jest kluczowa dla niektórych rodzajów firm, inne kładą nacisk na długotrwałe, trwałe relacje z klientem. Dla takich firm budujemy i integrujemy rynki obsługi klienta, które pomagają firmom utrzymywać stały kontakt z klientem, nieustannie motywując go do aktywności i korzystania z różnych ofert. Nasze aplikacje zapewniają klientom zintegrowany rynek ofert i korzyści, dostępnych za pośrednictwem wielu kanałów - zarówno internetowych, mobilnych, jak i firmowych sklepów stacjonarnych.
Rynki zintegrowane są z systemami tokenowymi lub punktowymi z elementami grywalizacji, które pozwalają klientom zbierać wirtualną walutę i wymieniać ją na wybrane przez nich towary i usługi. Klienci otrzymują również wszechstronne i łatwo dostępne interfejsy użytkownika, dzięki którym mogą sprawdzić stan swojego konta, skonfigurować je i skorzystać z dostępnych funkcji. Przykładami takich złożonych systemów, które dostarczamy klientom są Medicover Benefits - outsourcingowa platforma agregacji świadczeń pracowniczych, Nationale Nederlanden - platforma zarządzania programami emerytalnymi, "Starbucks Rewards" i "Moja Pizza Hut" ("My Pizza Hut") - wielokanałowe programy lojalnościowe.
Rozwiązania CRM oraz call center
Po uruchomieniu infrastruktury przetwarzania zamówień, natychmiast zaczyna ona generować wiele działań związanych z obsługą klienta. Profesjonalna obsługa tych kontaktów jest tak samo istotna dla sukcesu firmy, jak sprawna realizacja pierwszych zamówień. Solidna aplikacja CRM z możliwością obsługi call center to kluczowy atut, który pozwala firmie utrzymać satysfakcjonujący poziom relacji z klientami. Nasze aplikacje obejmują te procesy pod jednym szyldem.
Dostarczamy kompletne rozwiązania dla systemów CRM, które pozwalają firmom gromadzić dane o klientach z różnych źródeł, klasyfikować i segregować je według wielu kryteriów oraz obejmować wiele złożonych procesów b2b i b2c, takich jak niestandardowe zamówienia, zgłoszenia, reklamacje i rozliczenia. Są one zintegrowane z zestawem zaawansowanych narzędzi, które pomagają pracownikom zapewnić satysfakcjonujący poziom kontaktu z klient em, a także różne możliwe scenariusze rozmów i agregację danych CRM w celu poprawy wiedzy o kliencie.